SELAMAT DATANG

Titisan Mineral Surih Membantu Mengatasi Masaalah Kesihatan Anda

Adakah anda mengalamai masaalah masaalah seperti :-

Kencing Manis,Darah Tinggi, Kanser,Jantung,Buasir,Sembelit,Barah Usus,Najis Berdarah,Jerawat,Batu KarangMeningitis,Thalasemia,Kolestrol Tinggi,Sakit Sendi,Angin Ahmar,Fibroid,Barah Payu Dara,Migrane,Gastrik,Pedih Ulu Hati,Sesak nafas,Asma,Gout,Paru-paru Berkuman,Kebas-kebas,Sakit Belakang,Masaalah Berat Badan,Gatal Kulit,Kurap,Panau,Kudis Buta,Ruam dan Lemah badan ?.
Kini satu produk yang dapat membantu anda mengatasi masaalah ini, Insya Allah. Produk telah tersedia di pasaran iaitu Trace Mineral Drops atau Titisan Mineral Surih yang telah lebih 10 tahun membantu ramai orang diseluruh dunia mengatasi masaalah kesihatan badan.


Testimonial Pengguna

Membantu Menyelesaikan Masaalah Gout



Membantu Menyelesaikan Masaalah Sakit Sendi dan Kebas


Hassan Mohd Noor
Alamat : Rawang, Selangor.
Masalah : Sakit Sendi dan Kebas
H/p : 019 711 6205.

Produk TM-1 telah membantu menyelesaikan masalah penyakit saya iaitu sering mengalami sakit sendi di lutut dan siku , kebas di bahagian tangan dan sakit di bahagian pinggang. Biasanya saya akan merasa sakit di bahagian lutut jika menaiki tangga di pejabat atau di rumah. Saya juga sering mengalami sakit di bahagian pinggang jika duduk agak lama dan sukar untuk terus berdiri.

Disamping itu, saya sering mengalami kebas-kebas di bahagian tangan. Saya bersyukur kepada Allah s.w.t kerana telah menemukan saya dengan produk ajaib ini. Selepas saya mengamalkan penggunaan produk TM-1 ini selama seminggu sahaja, saya telah merasa kesakitan tersebut beransur pulih. Saya menggunakan produk TM-1 ini dengan meminum 10 titis di waktu pagi, 10 titis di waktu petang dan 10 titis pada waktu malam.

Kini saya merasa badan saya lebih ringan dan pergerakan saya lebih lancar. Saya akan terus mengamalkan meminum produk TM-1 ini kerana ia telah member kesan kebaikkan kepada tubuh saya. Saya juga telah mengamalkan minuman air di campur dengan TM 1 ini, dan perkara yang mengejukkan saya, bahawa saya sebenarnya juga ada mengidap batu karang yang mana amalan mengambil TM ini telah menghancurkan batu karang tersebut.

Untuk memudahkan saya memperolehi produk TM-1 ini, saya telah mendaftarkan diri sebagai pengedar. Mungkin suatu hari produk ini akan memberi pendapatan sampingan yang lumayan kepada saya dan saya akan memperkenalkan produk TM-1 ini kepada keluarga, rakan-rakan dan sesiapa saja demi untuk membantu memulihkan masalah kesihatan yang dihadapi.




Asal Usul 'Air Ajaib' Trace Mineral Drops.

Air 'Ajaib' Trace Mineral Drops ini sebenarnya merupakan air tasik 'The Great Salt Lake' di Utah Amerika Syarikat yang telah dipekatkan mengunakan kaedah 'asli' iaitu penyejatan melalui cahaya matahari oleh syarikat Mineral Resources International (MRI) yang berpengkalan di Utah, USA yang telah beroperasi semenjak tahun 1969 ( more info klik MRI)

Air 'Ajaib' Trace Mineral drop ini mengandungi lebih daripada 70 jenis mineral yang SEIMBANG dan dalam bentuk IONIK yang mudah diserap oleh badan.Sebagaimana yang kita ketahui, badan kita yang berasal daripada tanah ini perlukan pelbagai bahan mineral dalam bentuk ionik untuk membolehkan ia menjalankan fungsi metabolisma seperti menghasilkan tenaga, membina otot, tulang,hormon, sel darah, serta pelbagai lagi keperluan lain. Kita pada awalnya memperolehi bahan mineral ini dengan pemakanan buah-buahan serta sayuran lain yang ditanam. Tumbuhan akan menyerap mineral daripada tanah dan simpan dalam zat sayuran serta buah-buahan.

Namun begitu, setelah puluhan tahun petani menjalankan aktiviti pertanian ditanah yang sama setiap tahun, kandungan mineral terutama mineral surih (mineral yang diperlukan oleh badan dalam jumlah yang sedikit) semakin berkurangan ataupun tiada. Zat mineral tidak boleh dibuat oleh badan ataupun tumbuhan, ia perlu diambil daripada alam semulajadi. Oleh itu pemakanan makanan yang sediaada pada hari ini amat berkurangan bah kan tiada mengandungi sesetengah zat mineral yang diperlukan oleh badan seperti zink, selenium dan lain-lain.

Ketiadaan bahan zat mineral ini,menyebabkan beberapa aktiviti metabolisma badan akan terganggu dan tidak seimbang dan keadaan inilah akan menyebabkan timbul pelbagai masaalah badan, contohnya sepert gout kerana badan kita terlebih asid atau pun berasid.

HARGA:

Harga untuk sebotol  adalah RM120.00 dan TERMASUK KOS PENGHANTARAN

PEMBAYARAN:

SILA HANTAR eMAIL DENGAN TAJUK AIR AJAIB
KE;

asikin1@hotmail.com
UNTUK MAKLUMAT PEMBAYARAN.


Sila nyatakan jumlah bayaran, tarikh dan masa pembayaran yang telah dibuat. Produk Trace Mineral Drop ini akan dipos kerumah anda setelah pengesahan bayaran dibuat.

Trace Mineral Drop adalah di klaskan sebagai makanan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia . Oleh itu ia merupakan makanan yang boleh di makan setiap hari tanpa ada pantang larang.